Адреса
Україна, Одеса, вул. Армейская 16
Номер телефону
Тимчасово не працюємо

Залізобетонні вироби широко застосовується для несучих і огороджувальних конструкцій будівель, без них важко уявити сучасний будинок. Завдяки своїм якостям залізобетонний виріб застосовується практично у всіх областях будівництва: з них зводять греблі гідроелектростанцій, атомних реакторів, злітно-посадкових смуг та ін. ЗБВ пожежостійкість, не схильні до корозії, крім того, легко монтуються.

Залежно від умов застосування арматуру підрозділяють на ненапряженную – для звичайного армування, і напружену – для попередньо напруженого залізобетону. Бетон частково захищає метал арматури від корозії і сприймає стискають напруги, а арматура – розтяжні зусилля.

В якості арматури використовуються металеві (сталеві) прутки або пучки дротів. Арматура підрозділяється на робочу і монтажну. Робоча арматура розташовується в нижній частині виробів, що працюють на вигин: плит перекриттів, балок, в підошвах фундаментних блоків.

Монтажна арматура створює об’ємний скелет вироби, фіксує розташування стрижнів робочої арматури, сприяє фіксації і закріпленню закладних деталей і монтажних петель.

Важливе значення має розширення області застосування попереднього напруження. Наприклад, його можна широко і ефективно використовувати в цивільному і житловому будівництві.

Каркас такого будинку є стрижневу систему, виконувану в моноліті або з окремих елементів, з натягом арматури безпосередньо в процесі будівництва. Розрахований з використанням новітніх методів, що враховують геометричну і фізичну нелінійність, такий каркас на 20-40% легше, ніж традиційні. Перекриття і внутрішні стіни будівлі споруджуються шляхом заповнення відповідних частин каркаса монолітним поробетона з необхідними фізико-механічними і експлуатаційними властивостями. У перекриттях використовується поробетон з об’ємною масою 1000-1200 кг / м3. Для внутрішніх стін застосовується поробетон з об’ємною масою 450-550 кг / м3. Поробетон з об’ємною масою до 200 кг / м3 використовується в якості монолітного утеплювача зовнішніх стін. При цьому внутрішній і зовнішній шари таких стін можуть бути з будь-яких матеріалів, відповідних архітектурним, експлуатаційним та іншим вимогам.

При спорудженні будівель за пропонованою технологією використовуються нові прийоми зведення переднапруженого каркаса, а всі роботи з приготування та укладання монолітного поробетона виконуються одним агрегатом, що дозволяє знизити сумарні трудовитрати на будівництво більш ніж в два рази. Власна вага будівлі знижується в 2-2,5 рази, і майже вдвічі знижується його собівартість. Таким чином, замість одного звичайного будівлі виходять два в безрігельной виконанні, зі збільшеними прольотами і з широкими можливостями для планування. Крім іншого, такі будівлі мають високу сейсмостійкість, надійністю і довговічністю, а після вичерпання терміну служби можуть бути легко розібрані, чого не скажеш про будівлі зі зварними з’єднаннями в каркасі.

На базі цієї технології може бути зроблено суттєвий крок вперед в області висотного будівництва, де основна проблема пов’язана з тим, що верхні поверхи надзвичайно навантажують нижні. У пропонованому варіанті поверховість будівлі може бути збільшена вдвічі без підвищення навантаження на нижній поверх і підстава.

Зарубіжний досвід показує високу ефективність застосування попереднього напруження в монолітних плитних фундаментах великої протяжності, в монолітних безбалкових перекриттях, в опорних пристроях і постаментах під важке обладнання, в несучих монолітних конструкціях підземних споруд, в тому числі багатоповерхових. Є цікаві приклади попереднього напруження при реставрації пам’яток старовини.

Виключно плідної є ідея дво- і тривісного напруги конструкцій. Широкі дослідження в цій області були проведені професором В.В. Михайловим і його учнями. В.В. Михайлов розробив навіть проект вежі висотою 2 км, змонтованої з тривісна попередньо-напружених елементів заводського виготовлення. Розрахункові опори стиску в стійках вежі становили 150 МПа. Тим часом, ці конструкції, що мають спіральну попереднього напруження арматури, запроектовані з бетону з міцністю всього 60 МПа. При реальних їх випробуваннях напруги в елементі досягали 300 МПа зі збереженням лінійного зв’язку між напруженнями і деформаціями до напружень в 150 МПа.

На практиці ця ідея була реалізована в об’ємно-напружених архітрава гідравлічних пресів. У них бетон працював пружно при напружених, втричі перевищують його Кубікова міцність.

Іншими словами, попереднє напруження в трьох напрямках дозволяє створювати якісно інший залізобетон. Причому підвищення несучої здатності матеріалу досягається конструктивними, а не технологічними прийомами.

Попереднє напруження бетону в конструкції демонструє нові можливості і визначає перспективу розвитку залізобетону в якості матеріалу для зведення сучасних будівель і споруд.

У виробництві конструкцій для будівель різного призначення доцільно істотно збільшити частку механічного натягу арматури, розширити випуск безперервно армованих і самонапружених конструкцій, збільшити застосування будівель з натягом арматури в будівельних умовах.

Має сенс більшу увагу приділити розробці різних предсамонапряженних залізобетонних конструкцій, в яких комплексно використовуються механічне натяг високоміцної арматури і переваги напружуваного бетону.

Для великих інженерних споруд слід застосовувати попередньо-напружені залізобетонні конструкції з натягом арматури на бетон, а для напруженої арматури використовувати канати і міцну стрижневу арматуру великих діаметрів, виробництво яких має бути освоєно металургійною промисловістю.

Широке використання переднапруженого залізобетону відкриває значні можливості для зниження витрати сталі в будівництві. Це може бути досягнуто головним чином за рахунок зменшення металоємності ряду залізобетонних несучих і огороджувальних конструкцій, а також шляхом заміни металевих конструкцій залізобетонними.

Мінімальний розмір спирання ЗБВ
Якщо в проекті не вказано інакше, мінімальний розмір спирання плит, перемичок, балок, ригелів визначається виходячи з таких вимог:

• міцність на зминання нижчих конструкцій
• не менше висоти перетину (крім плит)
• не менше 90мм Для обпирання залізобетонного виробу на стіни з пористого бетону необхідно влаштовувати пояс з цегляної кладки не менше двох рядів.

Транспортування і зберігання ЗБВ
ЗБВ транспортують на звичайних вантажних машинах, плити перекриттів – стопками, великорозмірні ЗБВ транспортують на спеціальному транспорті, стінові панелі транспортують на панелевозах. Розвантаження ЗБВ здійснюється краном.

Пошкодження ЗБВ можуть відбуватися як при їх транспортуванні, так і при складуванні. Складування ЗБВ здійснюють відповідно до вимог ГОСТ і ТУ. ЗБВ укладають в штабелі, монтажними петлями вгору. Положення ЗБВ має відтворювати умови їх роботи в будівлі. Плити перекриттів складують на твердій рівній поверхні з дерев’яними прокладками стопками по 6-8 плит, при цьому прокладки встановлюють на мінімальній відстані від краю плити (100мм) строго один над одним. При недотриманні цього правила можливе утворення тріщин в ЗБВ.

Залізобетонні вироби можна зберігати, чи не приховуючи. При тривалому зберіганні в розкритих ЗБВ може розвинутися грибок. Плити перекриттів складують на твердій рівній поверхні з дерев’яними прокладками стопками по 6-8 плит, при цьому прокладки встановлюють на мінімальній відстані від краю плити (100мм) строго один над одним. При недотриманні цього правила, можливе утворення тріщин.

 

Наша компанія запрошує до співпраці дилерів та круптих оптових покупців ЗБВ.